Jump to content

Halak Dravida

Sian Wikipedia
திராவிடர்
ദ്രാവിഡർ
ద్రావిడ ప్రజలు
দ্রাবিড় জাতি (Dravida)
Halakதமிழர் Tamiḻar
తెలుగు వారు Telugu vāru
മലയാളികൾ malayāḷikal
இருளர் Irulakar
ಕನ್ನಡಿಗರು Kannadigas
براہوئی Brahui
SukuDravida
Sukuதமிழ் Tamiḻ
Hata Telugu
Hata Malayaram
NagaraIndia
Sri Lanka
Singapura
Indonesia
Malaysia
Mauritius
Amerika Syarikat
Kanada

Halak Dravida ima sada bangso manang punguan bangso na marmarga di India Bagian Selatan dan Sri Lanka.Halak Dravida do bangso na marhata Dravidian songon Tamil, Telugu, Kannada, Tulu, dohot Malayalam.

Halak Dravida mangolu sajan ni bangso na imana maradong do di India Bagian Selatan dan Sri Lanka Bagian Utara.Halak Dravida na martubu tu luat na asing di India, Pakistan, Afghanistan, Bangladesh, Maldives, Nepal, dohot Bhutan.[1] [2] ,[3] Halak on do nunga jadi warga negara di Indonesia,Singapura, Mauritius, Malaysia, France, South Africa, Myanmar, East Africa, Caribbean, dohot United Arab Emirates alana migrasi na baru.

Asal mula[patota | patota mualna]

Proto-Dravida marboasa di peradaban Indus, manandakan tanggal tentatif Proto-Dravida di awal bagian milenium ketiga SM, gabe banya bahasa Dravida. Dravida Bagian Selatan I (termasuk pra-Tamil) dan Dravida Bagian Selatan II (termasuk pra-Telugu) nunga gabe dua di abad kesebelas SM, dohot cabang utama lainnya gabe dua pada waktu yang sama.

Asal mula halak Dravida adalah topik penelitian dan perdebatan yang sangat rumit. Beberapa bukti manandakan keluarga bahasa na mandok di subkontinen India, tapi halak na ima mangalului asal usul praneolitik dari Asia Barat, terkhusus dari dataran tinggi Iran. Halak dohot bahasa na ima dihubungkan dengan peradaban Lembah Indus, mangaholongi ni peradaban itu di awal milenium kedua SM, gabe mangarade ke timur dohot selatan. Secara genetis, halak Lembah Indus di masa lalu majoritasnya adalah asal usul 'pemburu-pengumpul Iran' (atau petani), dohot anasir dari grup pemburu-pengumpul lokal. Halak Dravida masa kini memperlihatkan komposisi genetis serupa, tapi juga mamanggok secuil asal usul dari Penggembala Stepa Barat dohot sumbangan tambahan dari grup pemburu-pengumpul lokal.

Dari abad ketiga SM, banyak kerajaan besar berkembang di India Selatan songon Pandya, Chola, Chera, Pallava, Satavahana, Chalukya, Kakatiya, dohot Rashtrakuta. Serikat ni India Selatan dohot organisasi perdagangan na songon 'Ayyavole di Karnataka dohot Manigramam' mainong peran penting di perdagangan Asia Tenggara dohot Indianisasi budaya di region itu.

Budaya[patota | patota mualna]

Seni visual Dravida didominasi oleh arsitektur kuil bergaya di pusat-pusat utama, dohot produksi gambar pada patung batu dohot perunggu. Patung na mangolu dari periode Chola menjadi simbol Hinduisme. Kuil Sri Ranganathaswamy na na di propinsi Tamil Nadu, India dianggap sebagai kuil Hindu terbesar na masih berfungsi di dunia. Kuil itu dibangun dengan gaya Dravida dohot manduduki wilayah seluas 156 hektar (631,000 m2).

Pustaha[patota | patota mualna]

  1. Louis, Rosenblatt; Steever, Sanford B. (15 April 2015). The Dravidian Languages. Routledge. hlm. 388. ISBN 978-1-136-91164-4. Diakses tanggal 18 October 2016. 
  2. Templat:Cite journal
  3. "Dhangar Oraon in Nepal". Dhangar Oraon people of Nepal speak Kurukh, also Kurux, Oraon or Uranw, as their native language. Which is a Dravidian language